Fjortisfylla

Var hos ett par vänner igår och det blev lite för mycket rödvin. Slutade med att jag spydde och efter det blev allting svart :/
Imorse vaknade jag vid 07.00 och fick då världens ångestattack. Hur kom vi hem? När kom vi hem? Var vi tvugna att gå hem för att jag odrägligt full? Kröp jag hem? Vem faan har tagit bort linserna som inte sitter i? Fick vi med Emma hem? Ja frågorna snurrade i huvudet så jag var tvungen att väcka Jonte för att fråga men det enda han sa var att det blev lite för mycket rödvin. Ja, ja nu vaknade jag ett par timmar senare och det känns ialla fall lite bättre. Jag förstår inte varför man ska bli så där fjortis full ibland, det känns bara så pinsamt!

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Ja det känns ju extra roligt om man blir påmind om hur fyllekonstig man blivit också. Hoppas du slapp det. Jag blev lite för överförfriskad på logfesten jag minns allt hade jätte kul vad jag minns iallafall. hihi.

John minns något annat :-))

Hoppas din semester är bra.

Själv sitter jag här på jobbet o allt snurrar i huvudet. skulle behövd en inskolning tror jag. Haha

Hejsålänge

2009-07-27 @ 10:49:52
URL: http://bondfrunsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0