Äckligt nervös

Måndagen närmar sig med stormsteg det är då det är dags att börja med körkortet. Jag är rent ut sagt äckligt nervös, jag känner mig som en tickande bomb. Sover dåligt på nätterna, drömmer bara mardrömmar, vaknar och har ångest och tänker - fy faan tänk om jag inte klarar det, känner mig tjutfärdig men tänker sedan - vad är det värsta som kan hända, jag kommer ju inte att dö, det blir lugnt och nervositeten lägger sig ett par timmar för att sedan börja om på nytt.

Så här har det varit hela veckan och kommer förmodligen att fortsätta så och jag hoppas, hoppas verkligen att det kan släppa lite efter första dagen på måndag.

Wisch me luck!

Kommentarer
Postat av: Jonas Jakobsen

Hej!



Jag tror du grejar det!



Kör hårt

2009-08-14 @ 11:35:50
URL: http://jonte85.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kommer gå såååå bra, du är ju bästaste Bethy Sue liksom... All lycka till dig darling. Puss från oss

2009-08-14 @ 19:43:38
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Björn o Karin

Klart du fixar kortet. Vi håller på dej!!!!!!!

2009-08-14 @ 23:07:26
Postat av: Björn

Faen va stor Emma har blivit sen vi såg henne sist. Det var din

mor som gav mej bloggen

2009-08-14 @ 23:11:37
Postat av: Svärmor

Du kommer att fixa detta galant. LYCKA TILL

Kram



2009-08-16 @ 12:07:11
Postat av: Elin Ö

Lycka till! Det kommer gå skitbra!! Hoppas vi ses snart igen! Alltid lika roligt! Kram

2009-08-18 @ 10:08:13
Postat av: Åsa

Hej gumman!!



Hur går det för dig? Det går säkert skitbra!!



V 36 eller 37 passar mig, jag har praktik inne i stan då så det funkar vilken dag som helst.



Hör av dig!!



Kram

2009-08-19 @ 13:01:42
URL: http://www.livetpaidun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0