Roadtripp

Igår åkte jag & Åsa på en lite roadtripp till Vingåker Outlet. Jag körde hela vägen både dit och hem och det gick faktiskt riktigt bra, bra träning :) Tyvärr hittade jag inte nå´t särskilt utan det enda som åkte ner i kundvagnen var 2 par polarn trosor till Emma. Åsa dock hittade desto mer så det var ju tur att vi inta åkte förgäves. Emma var hos farmor & farfar under tiden, tack snälla ni! Ibland behöver man verkligen lite egentid men på nå´t lustigt sätt är det nästan då man saknar henne som mest, kanske lite underliggande dåligt samvete?

Kvällen tillbringades med nära & kära där vi åt & drack gott. Blev lagom sent så det känns skönt idag.

Idag är jag sugen på att åka runt till lite inredningsbutiker och kolla om man kanske kan få lite inspiration till hemmet. Jag skulle verkligen vilja ha någon slags färgexplosion i köket och kanske i något mer rum, allt är nämligen svart & vitt hemma hos oss. Är riktigt sugen på en lampa ifrån Kartell men vet iså fall inte vilken färg vi ska ha? Ja, ja det blir väl att försöka  att muta Emma som inte tycker att det är skitkul att åka runt i affärer så får vi se hur det går :/

Vilken färg tycker ni är snyggast?

Kommentarer
Postat av: Theresia

Den lila tycker jag är finast,

2009-09-14 @ 09:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0