Gissa vad jag har fått idag................

Jag klarade uppkörningen idag och har äntligen fått körkort, så  himla underbart!

Nu kan jag släppa all jäkla press som varit i 3 veckor och bara njuta och få bestämma själv vart jag ska köra. Uppkörningen gick bra men det blev några små missar lite här och där. Jag trodde självklart att jag hade kuggat men när jag såg att han på vägverket kryssade i GODKÄND så fylldes ögonen med tårar och jag ville bara krama honom för att jag var så lycklig.

Jag lurade Jonte och sa att jag hade kuggat och han gick på det, stackarn! Han blev skapligt glad när jag sa att han blev lurad ha, ha!

Efter att jag hämtat Emma på dagis så tog jag en premiär tur på egen hand och det kändes riktigt bra men måste dock erkänna att man är ju långt ifrån klar. Det är bara att köra, köra och fortsätta köra. När jag kom hem låg det jättefina blommor på bordet ifrån Jonte (love you!) och ute i trädgården gömde sig svärmor, Åsa, Jens, Limpan och Ingela. Värsta överraskningen! Tack snälla ni! Ni är bäst!

Vill ge massor av kramizar till min mamma, utan dig hade det här aldrig gått vägen. Älskar dig!

Detsamma gäller självklart dig min älskling! Ett tag höll det på att bli skilsmässa men vi klarade det :)

ÄNTLI GEN!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Bra kämpat darling och grattis ännu en gång. Pusskram

2009-09-08 @ 20:52:44
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Mickis

Myyy gooood vad snabb du var! STORT GRATTIS. Så himla härligt. Du är bäst. KRAM

2009-09-08 @ 21:34:24
Postat av: Theresia

GRATTTTIS!!!! Det är du värd... Kul att det gick bara... kram

2009-09-08 @ 23:16:04
Postat av: Svärmor

GRATTIS åter igen, verkligen BRA JOBBAT.

Kram Från oss

2009-09-09 @ 09:13:25
Postat av: Jonas Jakobsen

Grattis ännu en gång

2009-09-10 @ 14:59:00
URL: http://jonte85.blogg.se/
Postat av: Mamma

Stort grattis! Från la familia, nära och kära ingen nämnd och ingen glömd! Älskar dig också! Kör nu ALLTID försiktigt ! PoK Mamma!

2009-09-10 @ 19:13:02
Postat av: Elin Ö

Supergrattis till körkortet!!! TUT TUT!!!

2009-09-11 @ 17:06:33
Postat av: Matilda

Grattis Cilla! Superbra gjort!!!

Skönt att ha körkort, bästa friheten ever!!!

Stor kram, trevlig helg och vore kul att ses snart!



:) Matilda

2009-09-11 @ 17:10:10
URL: http://hemmakanalen.se
Postat av: Åsa

Grattis gumman!! Fan vad duktig du är!!



Då är det bara jag kvar nu då :)

Kram

2009-09-11 @ 21:43:13
Postat av: Björn o Karin

Grattis. Jättekul. Bra jobbat.

2009-09-15 @ 17:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0