In i bloggträsket



Jaha då var det då min tur att hamna här i bloggträsket!

Jag har funderat ett tag på det här med att skaffa blogg och bestämde mig typ nyss för att så får det bli. Kan egentligen inte påstå att jag tycker värst mycket om att skriva men har bestämt mig för att ge bloggandet en chans. Antagligen har jag låtit mig påverkas av mina vänner som nästan alla har egna bloggar.

För den som undrar så heter jag ialla fall Cilla, bor med sambo Jonas och vår underbara dotter Emma som nyss fyllt
4-år. För precis 1-år sedan blev vi husägare, det var det bästa vi gjort förutom Emma då förstås ♥

Jag älskar att umgås med familj och vänner, bjuder gärna på en bit mat om tiden räcker till. Har ganska nyligen blivit moster och Emma stolt kusin till världens sötaste lilla kille som heter Limpan, han är vår lilla guldklimp.....love you!

Idag har jag ialla fall lärt mig att en del människor verkligen inte är dem man tror, känns olustigt!

Ja, ja vi får la se hur det utvecklar sig........... alltså bloggen och livet med för den delen...........Tjing!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Woohoo, guuud va roligt att du äntligen tagit ditt förnuft till fånga ;) Pusskraaaamar till er, LOVE

2009-03-13 @ 10:42:53
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Vanesa

Haha nu måste Lollo och Heidi också skaffa blogg så har typ alla på jobbet det :P

Kram / Vane

2009-03-14 @ 11:41:30
URL: http://bertaboo.blogg.se/
Postat av: Ulla

Kul, nu har jag 2 bloggar att kolla varje dag.

Kram svärmor

2009-03-16 @ 12:33:02
Postat av: Jenny F

Welcome my friend!

Alltid kul läsning.

Mvh Jenny

2009-03-17 @ 16:59:48
URL: http://bondfrunsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0