Blev nostalgisk

För er som inte visste så har vi turen att bo väldigt nära Hageby Ridklubb. Där har jag spenderat många år när jag var yngre och vad kan man säga mer än att hästar är bland det bästa som finns. I söndags hade jag ordnat så att Emma skulle få rida en halvtimmas ponnyridning och hon blev ju självklart överlycklig. Ett utav hennes kloka citat blev
"Men mamma hur ska jag hoppa då?" Alltså hon är ju bara för go!

Måste säga att det är kanonbra, man betalar 50 kr för 30 min och får då välja att gå i ridhuset eller i skogen (då vädret tillåter). Kan lova att jag blir nostalgisk när jag kliver in och känner lukten, skulle kunna bosätta mig där. Har även tänkt att anmäla Emma till ridlekis som börjar nu till våren.

Ha,ha undrar vem som tycker att det är mest roligt.......Emma eller mamma???


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag vet vem som tyckte det var mest "roligt", jag var ju med och såg på........mamma Cilla, hi hi

Fast Emma tyckte det var roligt också....och var jätteduktig.

Farmor

2009-03-31 @ 18:48:56
Postat av: Jonas Jakobsen

På bilden ser både du och Emma glada ut

2009-04-01 @ 08:50:35
URL: http://jonte85.blogg.se/
Postat av: Mickis

Heeej...Jag visste inte att du hade blivit med blogg. Så himla roligt. :DD Hoppas allt är bra. Kram kram

2009-04-02 @ 20:39:44
URL: http://mittyraliv.blogg.se/
Postat av: Ida

Tjena! Gud så kul att du med skaffat blogg! :) Blev lite nyfiken med det där med ridlekis, är det från 4 år eller? Vi får se till att ses nån dag! KRAM

2009-04-02 @ 20:49:51
URL: http://alexxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0