Missnöjd kund

Alltså jag förstår inte vad det är med vissa frisörer? Igår tog jag en dropp in tid till Emma på Modeklipparna och detta är nu 2:a gången jag kommer till en frisör som verkligen inte kan hantera barn, vad är problemet? Det enda dem kan säga med lagom tjurig ton är: sitt rakt, du måste sitta rakt, sitta rakt och titta ner i magen! Sitt rakt säger jag ju! Alltså hallå vad är problemet hon är liksom 4 år, vilka 4-åringar kan sitta helt stilla? När Emma efter frågar själv om hon kan få lite färg tittar han frågandes på mig som typ måste jag? Grejjen är att det här problemet existerar inte över huvud taget då Emma klipper sig hos min kusin Jessica, för hon vet hur man ska hantera barn, hon talar med en trevlig ton, skojar lite emellanåt och småpratar med Emma. Nu blev resultatet bra men inte upplevelsen. Det var ialla fall sista gången vi gick till Modeklipparna så det så!

Sorry kära kusin att vi svek dig men nu har jag lärt mig en läxa!


Kommentarer
Postat av: jesskussen

mmm så kan de gå:O hehe nävars, ja hade ju så dåligt om tider, men nästa gång ska hon få extra mycket färgspray;)

2009-06-22 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0