Faan upptäckte just ......

att jag glömde mobilen hemma idag, känns som om att jag får lite halvpanik av att inte ha den med mig. Inte direkt så att jag hoppar på cykeln och cyklar hem i det här skitvädret för att hämta den. Ja, ja bara att gilla läget!

Igår var vi som sagt på Marre´s student, han var så fin! Dem hade världens tur med vädret för solen tittade ju fram på eftermiddagen. Efter utspringet firade vi vidare hemma hos fam Karlson/Engström, där bjöds det på smörgåstårta och gott att dricka. Hade jag inte börjat jobba 07.00 idag och varit barnledig så hade jag lätt följt med ut på krogen, de röck i dansnerverna :)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken underbar bild. Eftersom tiden går så himla snabbt känns det som att ; snart är det Emma´s tur att stå där med studentmössa och lockar i håret.

Puuhhh Hoppas tiden stannar upp lite...

Kram Farmor

2009-06-12 @ 12:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0