Snart semester

Idag är förhoppningsvis min sista arbetsdag innan semestern, det ska bli så underbart skönt att vara ledig i 3 hela veckor! Igår kom Nicke, Ylva och Emil till Norrköping så kvällen tillbringades hemma hos mamma. Vi grillade korv på hennes balka och det kändes surt att alla var lediga dagen efter förutom jag och Jonte. Ylvas mage växer och jag kan inte låta bli att klämma och känna......hoppas hon inte tycker att jag är allt för jobbig :) Eftersom dagis har varit stängt så har Emma sovit borta nästan hela veckan och det har inneburit en hel timmas längre sömn för mig på morgnarna alltså världens lyx men det har varit så himla tomt utan henne.  Efter jobbet idag blir det att leta upp La Familia för att se om det kanske blir ett dopp någonstans. Här kommer en bild på världens tuffaste brud. Tjing, tjing!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Amen åh sååå söt! Hoppas ni har en bra sem!

2009-07-18 @ 10:19:48
URL: http://mittyraliv.blogg.se/
Postat av: Farmor

Grattis till semestern. Emma är nog en blivande stjärna inom sång o dans.

Kram

2009-07-18 @ 14:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0