Mycket har hänt sedan sist

Vi har hunnit vara i Stockholm, gå igenom något som man inte tror ska hända en själv & blivit särbor.

Jag ska ta det ifrån början!

Förra helgen var vi på minisemester i Stockholm med Fam. Sand. Vi hade det riktigt nice! Vi unnade oss så som vi sällan gör annars. Vi bodde 2 nätter på Clarion Wellington ett perfekt hotell på Östermalm som låg så med gångavstånd till stan och Grönan. På fredag em när vi kom upp så tog vi en promenix, killarna ville ta en öl och Linda och jag skulle bara gå in på ZARA och där fanns hur mycket kläder som helst att plöja igenom. När vi kom tillbaka till uteserveringen där grabbarna satt så hade vi två tjejjer som var helt till sig för alldeles bakom dem satt självaste Zlatan. Håkan & Jonte hade självklart fixat varsin autograf till tjejjerna där det stod "Till Emma, Mvh Zlatan" så himla coolt! Lördagen tillbringade vi mestadels på stan och sedan gick vi till Grönan. Jag & Emma åkte barn fritt fall och jag höll på att dö, gör aldrig om det!

Igår var vi med om något som man inte tror ska hända en själv! Precis när jag kom hem ifrån jobbet ringer Jonte hem och säger "Jag har krockat med bilen och måste nog åka upp till sjukhuset men jag mår bra" Alltså jag vet inte hur många tankar som rusade i mitt huvud. Eftersom han ringde hem och sa att han var ok och inte hade ont så tog jag det ändå ganska lugnt men när jag sedan såg bilderna på NT så började jag nästan tro att han sagt så bara för att hålla mig lugn. Jontes mamma skjutsade upp mig till akuten och där låg stackarn inpackad i filt, spännremmar över kroppen, nackkrage, syrgasmask och dropp. Det såg riktigt läskigt ut men som väl är så mådde han bra. Efter att ha fått röntgat huvud, nacke och rygg så konstaterades att det såg ok ut och vi fick gå hem. Han hade en ängel vid sin sida








Nu ikväll har Jonte bestämt sig för att vi ska blir särbos. Han har tagit sitt pick & pack och flyttat ...........ner till källaren. Dock inte pga av mig utan av värmen :) Han har klagat ihjäl sig dem senaste nätterna och nu stod han inte ut längre ha, ha han är knäpp! Känns ialla fall himla tomt här i sängen nu. Jag får väl trösta mig med nå´t dåligt på tv:n en stund och sedan släcka lampan.

Imorgon bär det av till Åbo med Fam Nobrant/Persson och mamma. Emma ska få träffa Mumin hi,hi!

Godnatt min älskling hoppas att du har det svalt och skönt där nere! Älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor

Tack och lov att det inte blev mer än materiela skador. Här är man orolig att det ska hända sina barn något när de åker på långresor, typ till STOCKHOLM så händer detta mitt i stan, puuuuhhh.

Älskar ER.

2009-07-03 @ 18:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0