Vilken helg!

Gud vilket väder det var i lördags, så himla underbart, vill ha mer!

Resan till Stockholm gick bara bra. Barnen blev som vanligt överlyckliga när dem fick träffa varandra och det var fullt hålligång hela fredagskvällen. För första gången sov Emma i Emils våningssäng i hans rum och det gick super! Jonte och jag konstaterade att nästa gång vi åker till Stockholm så lämnar vi henne hos fam Nobrant/Persson och så tar vi in på hotell, ingen dum idé va?

Till lördagen hade vi inte bestämt något särskilt mer än att vi skulle försöka hitta på någonting, vi har en förmåga att fastna och aldrig komma iväg annars. Vi tog pendeln in till stan och var inne lagom till lunchen så vi gjorde ett stopp på Fridays, en mycket trevig resturang vid Kungsträdgården. Vi hade världens flyt och fick ett bord ute mitt i solen, Nicke och jag sprang över gatan till Ur & Pen där vi köpte solglasögon till barnen, dem blev så coola (hade bildbevis men mobilen har tyvärr pajat). Mätta och belåtna åkte vi sedan vidare till Junibacken, ett ställe som jag varmt rekomenderar alla småbarsföräldrar! Det som är så bra är att det är inomhus så man kan besöka det året om.
På tillbakavägen tog vi färjan in till stan och precis som oss så försökte alla människor att lapa i sig så mycket sol som möjligt, det var proppfullt på uteplatsen. På kvällen blev det grillning precis som jag önskade.

Igår var vi och firade min mamma som fyllde år, det firades med mat och tårta, mycket trevligt!

Puss på dig lilla mamma, du är bäst i hela världen!
                         
                            


Kommentarer
Postat av: kusinen jess

haha nu har ja allt hittat dig oxå!;) ja e en sån där smygare som läser alla andras bloggar men vägrar skriva en själv:P kul att ni hade kul men trist att ni missade mikes 25årsfest, tänkte bjuda in oss på en grillning snart;) ni har uteplats, de har inte vi hehe. kram

2009-04-07 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0