Fredag, äntligen!

Äntligen fredag! När jag kom hem idag kändes det som om jag hade glömt kvar hjärnan på jobbet, har varit lite rörigt ett par dagar men nu äntligen är det fredag så jag ska försöka att ladda om under helgen.

När Jonte kom hem åkte vi till Ida & Anders för att få träffa deras nya familje medlem Magda.

Hon var så liten och så himla gullig, hon är jättelik Wilma. Man blir ju liksom något sugen!
I tisdags morse berättade jag för Emma att Wilma blivit storasyster, då tittade hon på mig lite konstigt men sa inget mer direkt. När jag sedan hämtade henne på dagis så kom fröken Damira fram och gratulerad eftersom Emma sagt att hon skulle bli storasyster, inte lätt att förstå allting jämt :)

Imorgon förmiddag blir det kalas hos Emmas dagiskompis Wilma, födelsedagspresenten blev inhandlad idag på lunchen så allt är fixat och klart.

Have a nice weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0