Minigolf

Blev ingen bowling igår men istället hann vi med många andra saker. Emma blev ju självklart lite besviken eftersom det inte blev någon klot rullning så istället tog vi en sväng ut till Lindö småbåtshamn och spelade minigolf........eller Emma  spelade tre hål sen var hon klar. Jag som har varit en trogen kund och till och med jobbat ute i golfkiosken några sommrar var ju tvungen att visa vad jag gick för. Jag vann över Jonte med typ 7 poäng, jag är bäst!


Kvällen spenderade vi hemma hos fam Sand vilket alltid är lika trevligt. Vi åt gott och drack gott, barnen tjoade och tjimmade. Dem dansade och sjöng till Vera´s Mamma Mia film, Emma älskar musiken i filmen och gör tappra försök att sjunga med på Engelska. Efter dans och spring i trädgården var det tillslut två små trötta damer, Vera läste en bok för Emma och sedan slocknade båda två i Vera´s säng. Så söta!
  

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så jääkla söta då..hihi. Jag råkade bli bakis idag, fyy fanken. Haha

2009-06-14 @ 10:33:18
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0