Gääsp!

Är så fruktansvärt trött!

Sitter på jobbet och längtar hem, vill bara slänga mig i soffan framför tv:n. Ikväll blir det köpmat (tacopaj) orkar inte laga nå´t, jag brukar få så dåligt samvete för att Emma inte får "ordentlig" mat när vi köper nå´t men idag får hon mat hos farmor så det är kanon. Tack farmor!

Imorgon skulle det ha varit dagisavslutning på eftermiddagen men med risk för regn så ställde dagis in i sista sekund och ändrade istället till den 10/6...vi får hoppas på sol då. Förra året var alla barnen så himla gulliga. Inte ett öga var tort när dem sjöng och spelade. Emma övar för fullt hemma, hon står med micken och sjunger alla Maja sånger.

Bara 1 tim och 10 min till hemgång.......segt!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej! Tack snälla för den mycket fina karaffen och vinet! Jag blev superglad och speciellt för att så många tagit sig till kyrkan! Ni är bäst. Många kramar!

2009-06-03 @ 19:57:36
URL: http://mittyraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0