Flaschback



Fick en flaschback imorse! Igår när jag handlade ny ansikts creme på The Body Shop så fick jag en mini body butter på köpet. Doften var Mango och när jag smörjde in mig imorse så bara rusade det upp en massa minnen ifrån BB när Emma föddes. Första duschen efter förlossningen var helt underbar och efteråt smörjde jag mig med just Mango body butter och jag kommer ihåg hur mycket fräschare jag kände mig och lyckoruset som fortfarande spirade i kroppen efter det att vår älskade Emma kommit till världen. Tänk vad dofter förknippas med minnen!

Idag vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på? Blir nog en tur till nya inredningsaffären som öppnat på Kromgatan och ev en bowlingrunda med Fam Sand på eftermiddagen.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0