Veckorna springer iväg

Kan inte fatta att veckorna går så himla fort, det känns som om att det är måndag eller fredag jämt. Antagligen är det så för att kvällarna har varit fullspäckade den senaste tiden och kommer tyvärr att fortsätta så ett tag till. Detta gäller även helgen.

Idag fyller min kära pappa 70 år så jag tillsammans med mina syskon ska bjuda ut honom på restaurang. Vi träffas inte så ofta allihopa så det ska bli jätte kul. Nicke, Ylva och Emil kommer ner ifrån Stockholm så resten av helgen kommer att tillbringas med dem. På söndag ska vi gå på Big Comedy med Jenny & Anders.

Häromdagen var Emma och jag barnvakt till Linus...det är så mysigt! Emma är så duktig och hon det märks att hon verkligen tycker om sin kusin.  Hon passade på att berätta en liten saga för Linus och även han gillade sagan om Bamse :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hihi, va söta de är våra älsklingar. Emma var hur go som helst igår, lekte med Linus hela tiden. Hoppas det gick bra på kursen igår. Puss

2009-04-17 @ 08:51:18
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Farmor

Emma är verkligen duktig tjej, tänk att hon redan "läser" saga för sin lilla kusin, gulligt. Man kan inte göra annat en leeeeee.

Puss Farmor

2009-04-17 @ 22:29:44
Postat av: Åsa

Hallå! De va taskig uppdatering på de här bygget! :P

2009-04-29 @ 19:57:05
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0