En liten uppdatering

Ja jag har väl varit dålig på att skriva nu på ett tag men efter att ha fått skäll av min käraste svägerska Åsa så är det väl dags för en liten uppdatering.

Det har hänten hel del den senaste veckan


Förra helgen var vi ute i fina vädret så mycket som möjligt. Det var bara att plocka fram sommarkläderna
       



Vi var även på dop. Jonte & jag är numera stolta faddrar till vår älskade Linus. Emma var så fin i sina nya kläder.


I tisdags var det dags för Emma att operera in rör i sina öron, hon var så himla duktig, inte en endaste liten tår trillade ner, mamma var så himla stolt! Under tiden vi väntade så ritade Emma en teckning till sin farmor som opererades samma dag. Krya på dig farmor! Du får teckningen när vi ses nästa gång!


Idag är det Valborg och det ska firas med ett litet barbeque partaj på Vrinnevigatan tilsammans med goda vänner.

Trevlig Valborg!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken duktig tjej och vilken fin teckning det verkar vara, längtar tills vi kan träffas och jag får den fina teckningen. Älskar er.

Kram Farmor

2009-04-30 @ 14:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0