Emma ska bli storasyster

Igår kväll berättade vi för Emma och hon blev jätteglad, jag såg dock att tusen tankar for runt i huvudet på henne. Hon frågade lite om bebisen och när den skulle komma men sen var det Bolibompa dags så då fanns det ingen mer tid att lägga på fler funderingar :) Jag tror ialla fall att hon kommer att bli världens bästa storasyster!

Jag har verkligen mått skit under den första tiden, mår konstant illa, har ingen lust att göra någonting. Allt bara förfaller och det känns som allt man gör görs på kommando. Det är ju lite skillnad när man redan har ett barn som måste ha mat på vissa tider och som kräver uppmärksamhet, man får lägga egot åt sidan den här gången. Tur är ju att jag har världens bästa sambo som ställer upp och står ut med mitt eviga gnäll om illamående och trötthet. Det kan inte vara lätt att leva med någon som är urtråkig för tillfället ha,ha! Jag hoppas att det vänder snart!!

Vi har faktiskt ytterligare något att se fram emot....vi ska åka en vecka till Cypern i början av Maj. Det ska bli så sjukt skönt att bara komma bort och komma till värmen. Vi ska åka tillsammans med Nicke, Ylva & barnen, mamma, mormor och morfar. Vi har lyxat till det med All inclusive och Bamse klubb så det kommer inte vara ett dugg synd om oss. Vi ska bo här, nice va?

Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Farmor

Inte ett dugg anvundssjuka........

2010-01-16 @ 09:03:18
Postat av: Elin o Vasse

Grattis igen!!! O va härligt med semester!!! Såg jättehärligt ut!! Kram!

2010-01-16 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0