Sjukt mycket att göra på jobbet

Shit idag ringer det helt sjukt mycket på jobbet, jag känner mig helt lost i huvudet. Slutar tidigt idag så det blir skönt.

Idag på em kommer några grannar till oss på en fika, det är Tina, Stella och hennes lillebror. Stella är lika gammal som Emma och dem har bara träffats 2 gånger förut och båda gångerna var på Veras kalas. Det ska bli jätte kul och se om dem kanske hittar varandra. Tror att det kan vara bra att ha en tjejkompis i området även fast hon har flera kanon härliga kill kompisar.

I helgen har det blivit en hel del pyssel hemma i huset. I lördags fixade jag lite i trädgården och i söndags blev det tvätt och städning inomhus.

Bjuder på lite bilder

Lördagar = Stallet. Emma borstar Tuffe Viktor innan det är dags
att rida.


Plantering. Mitt egna arangemang. Blev faktiskt riktigt fint!





På lördags kvällen fick vi spontan gäster nämligen Anders & Jenny.
Det tillhör inte vanligheten att dem kommer på besök, riktigt trevligt
Anders tog totalt över i köket (blev inte förvånad :))



På menyn stod det Entrecote med potatisgratäng & rödvinssås. Mums!



Innan middagen hade vi vinprovning. Fick smaka ett vin som var
lagrat sedan 1995 och det var heöt makalöst gott.


Tack för maten brollan! Du är alltid välkommen i vårat kök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0