Nedräkningen har börjat

Jaha då var man 29 år då, alltså 1 år kvar till 30, ja vad ska man säga? Börjar faktiskt känna mig lite tantig ha, ha både till utseende och sätt. Ingen ålder att fira direkt men det blir väl lite mys med familjen ikväll ialla fall :)
          
Ridningen igår gick väl helt ok, själva ridningen var superkul men gruppen kändes tyvärr så där. Det var ingen välkommstkomitté direkt men det hade vi väl inte väntat oss heller. Vi fick knappt ett hej när vi kom, tänk att vuxna människor ibland beter sig som 13-åringar. Jag kände mig allmänt ivägen för dem andra eftersom dem red betydligt mycket bättre än mig men jag hoppas att dom ger mig en chans. Det blir nog bra!

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Grattis igen på din stora dag :)

2009-10-27 @ 12:27:46
Postat av: Svärmor

Kalla dig inte för tant ännu, vad ska då en 50-plusare känna sig som....hihihi

Grattis igen

Kram

2009-10-27 @ 18:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0