Uppdatering

Usch! Har verkligen varit dålig på att uppdatera men nu ska jag försöka att ta mig i kragen igen.

Det har väl inte hänt så värst mycket  på sista tiden. I förra veckan åkte jag på nå´n influensa men om det var baconsjukan eller inte är ju svårt att veta. J & jag har ialla fall bestämt nu att vi ska vaccinera oss hela familjen, känns lika bra. Vi har velat fram & tillbaka så länge nu så det var dags att bestämma sig.

Fam Nobrant/Pehrsson går ju i väntans tider och bebben kan dimpa ner vilken dag som helst, var beräknad den 5/11 men eftersom det förmodligen är så varmt & skönt i mamma Y:s mage så vill den nog stanna ett tag till :) Om bebben inte kommer ut tills på torsdag så blir det igångsättning torsd eller fred om jag har förstått det rätt.

Vi längtar efter dig lilla vän! Kom ut nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0