Godmorgon!

Emma blev så glad när jag berättade att hon fått en liten tjejkusin :)

Nicke ringde precis och berättade att mamma och Emil slagit vad om vad det skulle bli, kille eller tjej och när Nicke berättat över telefon att det blev en tjej så var det någon som blev besviken men mest för att han just förlorat 10 kronor ur spargrisen till mormor (tror dock att han slapp betala) ha, ha barn är för roliga! Ska bli kul och höra Emils reaktion första gången han får träffa sin lillasyster. Jag hoppas att han inte är lika ofärskämd som sin pappa som tyckte att hans lillasyster (alltså jag) var äcklig och att ingen fick röra henne, snacka om avundssjuk :) Han är ialla fall förlåten och är och kommer alltid att vara världens bästa storebror vilket jag tror att Emil också kommer att bli.

Bjuder på en härlig morgonbild

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vilken goding, de är för söta..:)

2009-11-13 @ 15:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0