Snälla sluta regna!

Ikväll ska vi springa vårruset med jobbet, ska bli riktigt skoj trots detta skitregn som bara öser ner utanför fönstret. Jag hoppas verkligen på sol till kvällen!

Har precis kommit tillbaka ifrån jobbet efter att ha varit på Haga Trafikskola och fått lite info om intensivkurserna dem har. Känner att det får bli en intensiv annars kommer det aldrig bli av. Tyvärr var jag skapligt naiv då jag trodde att jag skulle kunna fixa körkortet innan sommaren men det blev en knäpp på näsan för det fanns inga uppkörningstider förrän i Augusti, så himla typiskt när man väl har bestämt sig. Jonte och jag får väl helt enkelt tuffa på i Renaulten över sommaren och hoppas att vi inte slår ihjäl varandra :)

Nä nu ska jag snart ladda med lite pasta inför kvällens lopp, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Pastan gjorde tydligen susen, det såg bra ut när du sprang.

Tids nog har du ditt körkort, bara att ta det lugnt.

Kram

2009-05-28 @ 19:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0