Jag lever!

Hallå alla glada!

Ville bara tala om att jag lever. Jag har varken kört eller över någon i veckan så det känns ju ganska positivt :) Idag är det äntligen fredag och jag kan andas ut lite granna, 2 dagars ledighet tills jag ska tillbaka till mitt 2:a hem igen. Det känns verkligen som mitt 2:a hem eftersom jag sitter där nästan 10 tim isträck hela dagarna och med samma människor, det är som kollektiv.

Om jag ska summera veckan så har det gått upp och så har det gått ner och så upp igen och så kommer det vär att vara fram tills jag har blivit godkänd. Det är bara att ta nya tag på måndag!

Ikväll är ju min och Idas premiär på Hageby ridskola, jag ska rida min första lektion på säkert 10 år om inte mer. Jag fattar inte vad vi gett oss in på? Eftersom jag har haft fullt upp i veckan så har jag inte hunnit blir nervös inför ridningen men jag lovar att om några timmar kommer jag att få en så´n där äcklig kännsla i magen. Men å andra sidan har jag ju klarat av att köra bil varje dag i en vecka och överlevt så det ska nog gå vägen det här med :)

Imorgon blir det dop i Finspång, lilla Magda ska få vatten på huvudet. Och så blir det en massa bilkörning förstås :)

Vi kanske hörs nå´n gång framöver. Tjing, tjing!

Kommentarer
Postat av: Svärmor o Co

Bra jobbat, snart är kortet i din hand.

Lycka till nästa vecka.

Kram från oss

2009-08-21 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0