En tripp till Stockholm

I e.m bär det av till Stockholm. Det var inte direkt igår vi var hemma hos fam Nobrant/Persson så vi kände att det var dags nu. Vet inte vad vi ska hitta på för skoj, vi har tidigare pratat om att åka till Junibacken men jag vet inte.......det är svindyrt att gå in men å andra sidan är det ju säkert kul för barnen. Egentligen tror jag i.o.f.s att Emma och Emil bara njuter av varandras sällskap utan att hitta på nå´n aktivitet. Det är verkligen underbart att se hur två så små skitungar kan tycka om och uppskatta varandra så mycket som dem gör, våra små sweeties!



Ska övertala brorsan om att dra fram grillen imorgon om det blir fint väder,  hoppas!

Igår skulle jag träffa min kära vän Åsa Lindqvist efter jobbet vid 18.00 så jag kände att det inte var nå´n idé att åka hem emellan. Mamma och jag bestämde oss för fördriva tiden med en promenad men det sket sig i starten kan man säga :) Vi hann bara ner till strömmen och där fick vi ju se att Bishop redan hade öppnat sin uteservering så snabbt in för att beställa en varsin öl och sedan ut för att få ett bord i solen.
Numera har mamma och jag en egen kod Ska vi gå på promenad = ska vi ta en öl


Kommentarer
Postat av: Jonas Jakobsen

Hoppas ni får en trevlig helg i Stockholm

2009-04-03 @ 08:39:32
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0